tisdag

hej, nu har jag durschat kom nyss hem från ridningen, jag hatar min ridgrupp dom är så himla dåliga eller så är det bara jag som är bäst som vanligt ! hade tyska till idag hade pluggat på glosorna för första gången och då hade hon sagt fel för vi hade inga glosor utan något kapitel med massa djur :@ !
imorgon ska jag föja med malin till stan vi ska sola enligt mig & malin ska pierca naveln ;)
läängtar jäätte mycket efter sommaren det är så kallt så man döör  , det har vell aldrig varit såhär kallt ?
nästa vinter ska vi åka till thailand faan vad skööt ska bli as brun :D

älskar dig filippa
puss ♥ / emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

har malin blogg? ;)

2010-01-19 @ 21:42:42
Postat av: elin

det var just därför du skulle gå kvar på Hägerneholm <3 Alla som är bäst rider på Hägerneholm(nuförtiden Täby Ridcenter <3 <3 <3 xD

2010-01-20 @ 21:05:49
Postat av: f&e

SV:

ja malin har blogg http://mqlin.webblogg.se

2010-01-21 @ 19:09:00
URL: http://emmaochfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0