helt tom

varför måste det alltid finnas problem ? varför kan allt inte bara va BRA ?
ja vill tillbaka till dagis, där hade man alltid kul och alla va snälla man hade inga problem man bara levde livet har kul och skiter i allt, ja hade en världens finaste vänn! alice, vart tog våran vänskap vägen ?  men ja får väl bara inse att livet är hårt, ja får väl börja leva livet igen, ha kul! Livet är inte så långt, ja kanske dör imorgon. Kanske dör du imorgon. Ja vill bara ut och ha kul, samla alla mina vänner och ha fan kul! ja ska sluta bry migom allt! Inte ta emot skit, höja mitt självförtroende!

Kommentarer
Postat av: emelie ♥

jag håller med ♥

2010-01-23 @ 19:54:03
Postat av: Anonym

vem är alice ?

2010-01-23 @ 20:37:53
Postat av: Anonym

SV: min barndoms vän

är du rädd för att skriva ditt namn eller ? :o

2010-01-26 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0