GLADER

rubriken säger mitt humör just nu, ja slutade kolla på vapen bröder nyss för ja vet inte varför ja skulle väl antagligen dö efter en stund ;) ja ljög förut om att det där innlägget innan skulle bli det sista, hihi who cares ? :o

min syrra säger att Frank inte är johan falk, men det är det ju ? ja fattar ingenting det står ju typ att dte inte är så ?
men är Frank Johan Falk ?

ja blir lite förvirrad, ja är helt slut i huvet ! Vet inte vad som är med mig, har typ ont överallt men ändå inte ska ner och ta en alvedon eller två ;)
det här blir nog dock susta inlägget för idag, ja måste få min skönhetssömn så ja ska försöka sova snart också. Ska upp tidigt imorgon vettu, har sätt alarm på 8.00 men det blir väl att ja går upp 20 i nio som alltid ?

(v i s s t  g ö r  j a  r o l i g a  i n l ä g g ?  T y c k e r  i  a l l a  f a l l   j a g)



   
ska bli så jävla najs, bara sola, bada, shoppa och dricka drinkar
hellyea /filippa ♥                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0